Stanowisko ds. organizacyjnych i zarządzania informacją
RSSImię i nazwisko: Żaneta Waligóra
Telefon: 75 64 39 230
E-mail: zaneta.waligora
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 2, parter
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie spraw z zakresu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, w tym m. in.:
- współpraca przy opracowywaniu planów i budżetu,
- przyjmowanie i obsługa wniosków o wypłatę świadczeń, weryfikacja kryteriów dochodowych i innych uprawnień do świadczeń, tworzenie list osób uprawnionych do wypłaty świadczeń,
- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie umów na pożyczki,
- współpraca przy organizowaniu spotkań i uroczystości dla pracowników,
- sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji,
- Prowadzenie rejestru skarg i wniosków kierowanych do burmistrza.
- Udostępnianie informacji publicznej zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji publicznej:
- rejestrowanie wniosków i przekazywanie do właściwej komórki merytorycznej w celu przygotowania wnioskowanych danych,
- pilnowanie terminów,
- udzielanie odpowiedzi,
- czuwanie na aktualnością informacji udostępnionych w BIP.
- Wydawanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla pracowników urzędu. Prowadzenie rejestru upoważnień. Współpraca w tym zakresie z IOD.
- Prowadzenie rejestru umów powierzenia przetwarzania danych.
- Prowadzenie zbioru aktów prawnych określających status prawny, organizację i zasady działania jednostek organizacyjnych.
- Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych Pracodawcy typu: regulaminy, procedury.
- Współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie organizacji Punktu Nieodpłatnej Pomocy Prawnej.
- Prowadzenie rejestru pieczęci. Zakup i likwidacja.
- Prowadzenie spraw z zakresu użytkowania samochodów prywatnych do celów służbowych oraz używania samochodu służbowego.
- Prowadzenie rejestru instytucji kultury, wydawanie odpisów.
- Stały nadzór nad przeznaczonymi w budżecie środkami do realizacji zadań związanych z zakresem obowiązków oraz niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach związanych z realizacją budżetu.
- Planowanie zadań i środków do budżetu na przyszły rok budżetowy.
- Przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
- Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością.
- Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonych.
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Kowarach |
---|---|
Wytworzył: | Dorota Czyżak |
Opublikował w BIP: | Mariusz Dmochowski |
Data opublikowania: | 04.11.2024 10:55 |
Ostatnio zaktualizował: | Mariusz Dmochowski |
Data ostatniej aktualizacji: | 04.11.2024 13:04 |
Liczba wyświetleń: | 6 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.