W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Stanowisko ds. działalności gospodarczej

RSS

Imię i nazwisko: Adrianna Janas
Telefon: 75 64 39 227
E-mail: adrianna.janas
Lokalizacja: budynek B, pokój nr 2, parter

Zakres obowiązków:

  1. Realizacja zadań z zakresu ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, w szczególności:
    • przyjmowanie wniosków dotyczących założenia, zawieszenie, wznowienie lub likwidacji działalności gospodarczej
    • wprowadzanie wniosków do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
    • udzielanie przedsiębiorcom informacji oraz pomoc w wypełnianiu wniosków CEIDG
    • informowanie przedsiębiorców o konieczności uzyskania koncesji i zezwoleń
    • wydawanie zaświadczeń z rejestru ewidencji działalności gospodarczej
    • wydawanie zaświadczeń z CEIDG
  2. Potwierdzanie profilu zaufanego i prowadzenie dokumentacji z tym związanej.
  3. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.
  4. Realizacja zadań z zakresu kwalifikacji wojskowej, w szczególności:
    • prowadzenie rejestracji na potrzeby założenia ewidencji do kwalifikacji wojskowej i przygotowywanie stosownych dokumentów z tym zakresie
    • podejmowanie działań w celu zabezpieczenia stawiennictwa do kwalifikacji wojskowej
    • prowadzenie rejestru osób o nieuregulowanym stosunku do kwalifikacji wojskowej
    • sporządzanie list osób podlegających kwalifikacji wojskowej oraz udział w posiedzeniach Komisji
  5. Wydawanie i cofanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką.
  6. Systematyczne przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
  7. Systematyczne wykonywanie przeglądów informacji zamieszczonych w BIP, czuwanie nad ich aktualnością.
  8. Wykonywanie innych służbowych poleceń przełożonego.
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Kowarach
Odpowiedzialny za treść: Mariusz Dmochowski
Wytworzył: Aniela Woźniak
Opublikował w BIP: Mariusz Dmochowski
Data opublikowania: 04.11.2024 12:27
Ostatnio zaktualizował: Mariusz Dmochowski
Data ostatniej aktualizacji: 04.11.2024 13:07
Liczba wyświetleń: 7
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.