Stanowisko do spraw zamówień publicznych
RSSImię i nazwisko:Łukasz Domurat
Telefon: 75 64 39 228
E-mail: lukasz.domurat
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 5, parter
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w tym m.in.:
- przyjmowanie i analiza wniosków o wszczęcie zamówienia publicznego, stanowiących podstawę opracowywania treści wszelkich dokumentów zawierających specyfikację warunków zamówienia,
- przyjmowanie ofert, przechowywanie ofert,
- weryfikacja ofert pod względem formalno-prawnym,
- przedłużanie terminu składania ofert, sprawdzanie czy oferent dokonał obowiązku wpłacenia wadium,
- obsługa techniczna Komisji Przetargowej,
- zawiadomienie wykonawców o wyniku przetargu, przygotowanie projektów umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego,
- uczestnictwo w rozpatrywaniu odwołań i prowadzeniu postępowania odwoławczego,
- udział w czynnościach kontrolnych,
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
- wspieranie pracowników Urzędu w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej,
- opracowywanie projektów (wzorów) formularzy, wniosków i dokumentów służących udokumentowaniu każdego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
- dokumentację związaną z przygotowaniem przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami,
- warunki umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- ogłoszenia o zamówieniu,
- ogłoszenia o udzieleniu zamówienia,
- protokołu z postępowania,
- ogłoszenia o wykonaniu umowy.
- sprawdzenie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z obowiązującymi przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków dla potrzeb Komisji Przetargowej,
- opracowanie sprawozdań rocznych z realizacji zamówień publicznych,
- opracowanie planu postępowań,
- dbanie o terminowy zwrot wadium,
- archiwizacja dokumentacji przetargowej.
- Współpraca z radcą prawnym w sprawach wymagających opinii prawnej oraz w zakresie prowadzenia postępowania.
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Kowarach |
---|---|
Odpowiedzialny za treść: | Mariusz Dmochowski |
Wytworzył: | Naczelnik Wydziału |
Opublikował w BIP: | Mariusz Dmochowski |
Data opublikowania: | 04.11.2024 14:11 |
Ostatnio zaktualizował: | Mariusz Dmochowski |
Data ostatniej aktualizacji: | 09.12.2024 12:19 |
Liczba wyświetleń: | 7 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.