Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miejski w Kowarach Przeczytaj artykuł "Stanowisko ds. obsługi sekretariatu / asystent Burmistrza" opublikowany w naszym biuletynie. http://sbip65.lo.pl Sat, 11 Jan 2025 20:51:36 +0100 <![CDATA[Stanowisko ds. obsługi sekretariatu / asystent Burmistrza]]> Imię i nazwisko: Gabriela Kotlińska
Telefon: 75 64 39 222
E-mail: gabriela.kotlinska
Lokalizacja: budynek A, pokój nr 8, I piętro

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie sekretariatu Burmistrza Miasta Kowary.
  2. Zapewnienie obsługi organizacyjno biurowej Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza Miasta.
  3. Umawianie terminów i prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza.
  4. Organizowanie przyjęć przez Burmistrza interesantów zgłaszających się w ramach skarg i wniosków oraz innych spraw, prowadzenie zapisów.
  5. Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych.
  6. Przygotowywanie i organizacja wyjazdów Burmistrza i wizyt jego gości.
  7. Wydawanie delegacji pracownikom oraz dyrektorom jednostek, prowadzenie rejestru.
  8. Prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej w Urzędzie.
  9. Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem w gabinecie Burmistrza i Zastępcy Burmistrza (materiały biurowe, wizytówki, napoje, poczęstunki, upominki, itp.).
  10. Przygotowywanie napojów i poczęstunków na spotkania organizowane przez Burmistrza oraz na sesje i posiedzenia radnych.
  11. Stały nadzór nad przeznaczonymi w budżecie środkami do realizacji zadań związanych z zakresem czynności oraz niezwłoczne informowanie bezpośredniego przełożonego o istniejących zagrożeniach związanych z realizacją budżetu
  12. Planowanie zadań i środków do budżetu na przyszły rok budżetowy.
  13. Prowadzenie korespondencji zleconej przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza.
  14. Bieżące przekazywanie do zespołu redakcyjnego BIP informacji publicznych w zakresie merytorycznym swojego stanowiska oraz odpowiedzialność za treść przekazywanych informacji.
]]>
http://sbip65.lo.pl/artykul/stanowisko-ds-obslugi-sekretariatu-asystent-burmistrza Mon, 04 Nov 2024 11:02:25 +0100